Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Analýza trhu pokladních systémů
Vojtová, Markéta ; Svoboda, Roman (vedoucí práce) ; Šrédl, Karel (oponent)
Tato práce je zaměřena na pokladní řešení na trhu, na popis a vývoj pokladních a platebních systémů. Práce je zpracována na základě dat ze společnosti Wincor Nixdorf s.r.o., což je jedna z nejvýznamnějších společností vyrábějící pokladní řešení, bankovní řešení a mnoho dalších zařízení nejen v České republice, ale i ve světě. Práce je složena ze dvou částí, kde v první části je seznámení s pojmy obchod, maloobchod, popis pokladního řešení a popis platebních prostředků. Jsou zde také grafy dokazující nárůst pokladních řešení, bankomatů a platebních karet v České republice. V analytické části byla provedena analýza objemu tržeb v segmentech na platební řešení, popis cen a typů produktů, informace o konkurenci a o typech zákazníků. Bylo zde také provedeno dotazníkové šetření zaměřené na preference a potřeby zákazníku při placení a řízený rozhovor s jednatelem společnosti Wincor Nixdorf. Výzkumnou otázkou je, jaký bude možný budoucí trend pokladních řešení.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.